loading...
پرشین لایف
اطلاعیه های سایت

تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
persianlife بازدید : 779 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (1)

آهنگ ها بروز شدند.

عنوان
Fereydoun Asraei - Gole Gandom (چهارشنبه، 27 شهريور ماه، 1392)
Saeed Shayesteh - Deltangi (چهارشنبه، 27 شهريور ماه، 1392)
Hamed Pahlan - Mehrabonit Ghashange (چهارشنبه، 27 شهريور ماه، 1392)
Amin Fayyaz - Setarehye Beheshti (چهارشنبه، 27 شهريور ماه، 1392)
Yaser Mahmoudi - Hese Deltangi (دوشنبه، 25 شهريور ماه، 1392)
Taham - Cheghad Alcol (يكشنبه، 24 شهريور ماه، 1392)
ALi Nia - Khosham Miad (يكشنبه، 24 شهريور ماه، 1392)
Britney Spears - Work B..ch (يكشنبه، 24 شهريور ماه، 1392)
Sensato Ft Pitbull - Remember (يكشنبه، 24 شهريور ماه، 1392)
Linkin Park feat. Steve Aoki - A Light That Never Comes (يكشنبه، 24 شهريور ماه، 1392)
Hengameh - Aghoosh (يكشنبه، 24 شهريور ماه، 1392)
Amir Masoud - Be To Bastegi Dare (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
Gheysar - Halle 2 (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
Avicii - True (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
Sean Paul Ft. Shane O - Girls 2 Di End (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
Justin Bieber ft Tyga - Wait For A Minute (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
J Rand feat. Flo Rida and T-Pain - Ride (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
Drake - Wu-Tang Forever (جمعه، 22 شهريور ماه، 1392)
Ahmad AbdolKhani Ft Omid Jahan - Annalli (پنجشنبه، 21 شهريور ماه، 1392)
Masoud MohammadNabi - Ayandeh (پنجشنبه، 21 شهريور ماه، 1392)
persianlife بازدید : 241 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (2)

نام مستند :  Card Shark
سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۴۰۵ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p
زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه مستند : شعبده باز و ورق باز حرفه ای و باورنکردنی بریتانیایی، کاتز، به توری در سرتاسر دنیا از لندن تا پاریس می پردازد که مقصد نهایی آن بانکوک است. در این مستند به بررسی حقه های حیرت آور ورق بازی و کشف رمز آن ها پرداخته می شود و …

Card-Shark

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

persianlife بازدید : 249 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش بی باک به نقل از پایگاه خبری خلیج فارس، سردار حيدر عباس زاده  با تاكيد بر اینکه پليس مخالف شادي مردم نيست، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای پایداری شادی هموطنان در صعود تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی به جهت حفظ نظم و امنیت عمومی و در نظر گرفتن تدابیر لازم جهت روان‌سازی ترافیک در معابر شهری، در کنار هم استاني ها بود.

عباس زاده اظهار داشت: پس از پيروزي تيم ملي مقابل كره جنوبي، شهروندان تا پاسي از شب در فضايي همراه با آرامش به ابراز شادماني پرداختند، اما بامداد چهارشنبه، تعدادي از تجمع كنندگان در ميدان امام بوشهر به بهانه ابراز شادي اقدام به مزاحمت براي سرنشينان يك خودروي پرايد كردند.

وي اظهار داشت: با وجود اصرار پليس براي پايان دادن به اين مزاحمت، اما اين افراد اقدام به سنگ پراكني به ماموران و مغازه هاي اطراف ميدان، آتش زدن سطل زباله و تخريب چراغ هاي روشنايي كردند كه پليس به منظور جلوگيري از تخريب اموال عمومي و بي نظمي در شهر اقدام به بازداشت 16 نفر از آنها كرد.

عباس زاده با بيان اينكه در آزمايشات انجام شده، دستگيرشدگان مشروبات الكلي مصرف كرده بودند، اظهار داشت: دستگير شدگان كه دست به تخريب اموال عمومي، سنگ پراكني به ماموران انتظامي و مزاحمت براي شهروندان و خودروي آنها كرده بودند، بوشهري نبودند و از شهرهاي اطراف وارد شده بودند.

به گفته وي، در جريان اتفاقات(سه شنبه شب) 10 مامور انتظامي نيز مجروح شدند.

وي بيان كرد: ابتداي اين هفته در جريان شادماني هواداران رييس جمهور منتخب، پليس براي پايداري اين شادي و روان سازي ترافيك مسيرهاي منتهي به ميدان امام، پليس نهايت همكاري را داشت و شاهد تشكر مردم از عملكرد پليس بوديم.

عباس زاده ادامه داد: از بعد از ظهر ديروز تا ساعت 23:30 سه شنبه در فضايي آرام و بدون تنش مردم به ابراز شادماني از صعود تيم ملي مي پرداختند، اما زماني كه برخي دست به تخريب اموال عمومي، مزاحمت براي مردم، سنگ پراكني به سمت مغازه هاي اطراف ميدان امام كردند، با درخواست مردم و حضور قاضي، پليس تعدادي از آنها را بازداشت كرد.

وي با تاكيد بر اينكه دستگير شدگان از شهرهاي اطراف به بوشهر آمده بودند، تصريح كرد: به عنوان فرمانده پليس استان لازم مي بينم از مردم با فرهنگ شهر بوشهر تشكر كنم كه دو شادماني اخير شان در فضايي آرام برگزار شد.

persianlife بازدید : 252 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش بي باک به نقل از مهر، ستاد کشوری مبارزه با دخانیات در هشتمین جلسه خود 7 مصوبه مهم داشت که از آن جمله تعهد گرفتن از قهوه خانه های جدید برای عرضه نکردن قلیان هنگام صدور مجوز برای آنهاست.

مصوبات هشتمین جلسه ستاد کشوری مبارزه با دخانیات که با حضور وزیر بهداشت، و نمایندگان 4 وزارتخانه عضو و ارگانها و سازمانهای مسئول در دفتر وزیر بهداشت برگزار شد، به این شرح است:

1- مقرر گردید وزارت صنعت، معدن و تجارت ساماندهی عرضه مجاز محصولات دخانی را بر اساس دستورالعمل تعیین عاملین مجاز عرضه مواد دخانی مصوب ستاد کشوری کنترل دخانیات مورخ 13 تیرماه سال 84 و زیرساخت های مکانیزه ایجاد شده در آن وزارت را پیگیری و حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه امسال، شبکه مراکز مجاز به فروش مواد دخانی در سراسر کشور مطابق دستورالعمل مذکور مشخص شود.

2- سازمان استاندارد مکلف است گزارش نظارت و ارزشیابی خود را از رعایت استاندادرهای ملی در تولیدات و واردات مواد دخانی تا پایان مرداد ماه 1392 به ستاد اعلام نماید. همچنین به طور دوره ای هر 6 ماه یکبار گزارش به ستاد اعلام شود.


برای دیدن ادامه متن به ادامه مطلب بروید....

persianlife بازدید : 329 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

به گزارش بي باک به نقل از مشرق، راه رفتن روی طناب در ارتفاع ۵۰۰ متری از سطح زمین بدون هیچ وسیله امنیتی. این اما تمام خطری که قرار است نیک والندا در تلاش خود برای یک رکوردشکنی داشته باشد نیست. قرار است عبور او از روی طناب در منطقه گرند کنیون انجام شود. جایی که سرعت باد می‌تواند به ۶۱ کیلومتر بر ساعت برسد! گرند کنیون دره‌ای در ایالت آریزوناست که میان آن رود کلرادو قرار گرفته است. هر چند در عبور نیک والندا برای عبور از وسط این دره رودخانه کلرادو زیر پاهایش است اما سقوط او به خاطر از بین رفتن تعادلش می‌تواند به راحتی مرگ را برایش رقم بزند. این مرد ۳۴ ساله تخمین زده که عبورش از روی طناب فلزی بر فرار این دره ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد اما نگرانی او سرعت وزش باد است. در منطقه گرند کنیون که بیابانی است سرعت باد قابل پیش‌بینی دقیق نیست و ممکن است وضعیت برای نیک والندا مانند پرواز یک بالگرد در نزدیکی‌اش شود.


برای دیدن ادامه متن به ادامه مطلب بروید.

persianlife بازدید : 190 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

 

آهنگ جدید و بسیار زیبای دی جی مریم به نام اسم تو
 
آهنگ : دی جی مریم ، تنظیم و میکس و مستر : فتاح فتحی

دانلود در ادامه مطلب....

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 160
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 3,809
  • بازدید کلی : 149,642
  • رتبه سایت